http://www.yankeecandle.com/flameless/tarts tu masz wszystkie. jak dojdziesz do strony 5, naciśnij strzałkę obok, w prawo, to polecą Ci strony 6, 7 i tak dalej.
Offline
Ayashi napisał:
http://www.yankeecandle.com/flameless/tarts tu masz wszystkie. jak dojdziesz do strony 5, naciśnij strzałkę obok, w prawo, to polecą Ci strony 6, 7 i tak dalej.
Działa!
głupia torba ze mnie. dzięki:)
myslalam ze jest tylko 5 stron.
Offline
poproszę
woski:
http://www.yankeecandle.com/detail/cozy-sweater/1281655
http://www.yankeecandle.com/detail/whoopie-pie!/1245568
http://www.yankeecandle.com/detail/vineyard/579478
sampler:
http://www.yankeecandle.com/detail/gold … le/1254021
illuma:
http://www.yankeecandle.com/detail/blac … es/1290695
Ostatnio edytowany przez bleki00 (2013-11-12 09:45:53)
Offline
VIP
coś im długo w tych Stanach schodzi z odpisaniem na maila
Offline
Moi drodzy,
bardzo mi przykro, że powoli zaczynacie insynuować jakieś teorie spiskowe...
Mój szef nie otrzymał wiadomości zwrotnej od osoby z USA, która miałaby się tym zajmować, a wysłanie też "byle komu" Waszych pieniędzy było by nierozsądne i bezsensowne. A ta osoba jest zaufana, za jej pośrednictwem już zamawialiśmy.
My jako sklep zawsze otaczamy opieką i zaufaniem wszystkich naszych klientów- wystarczy do Nas napisać, zadzwonić czy przyjść do sklepu, aby się o tym przekonać. Więc tym bardziej dziwie się, że tak wrogo jesteście teraz nastawieni
Nie ma odzewu od tego gościa, dlatego postanowiłam zawiesić temat zamówień, ponieważ nie chce, aby ciągle były jakieś pomówienia na nasz czy mój temat. Chcieliśmy bardzo zrobić coś dla Was, i od razu dementuje wszelkie plotki, NIE ZARABIAMY NA TYM NIC A NIC.
To wyłącznie było robione pod WAS.
JA niestety sama nie mam takich możliwości, aby zamówić, bo jeślibym mogła,to góry bym przeniosła, ocean przepłynęła z tymi świecami, aby były one już u Was w domu! Zrozumcie to!
Mam nadzieję,że w przyszłości będzie mniejsze zamieszanie i uda się w końcu to zrobić. Są też inne prywatne sprawy, które pochłaniają osoby mi przełożone, dlatego z jednej strony rozumiem, z drugiej chciałabym to zrealizować, ale pewnych spraw nie da się ominąć!
Proszę Was o zrozumienie i troszkę więcej luzu ;-)
Offline
EwaSklepYankeeCandleWawa napisał:
Moi drodzy,
Proszę Was o zrozumienie i troszkę więcej luzu ;-)
Ewa ja rozumiem i wiem jak to jest bo sama czasem coś z zagranicy sprowadzałam i niestety zawsze w tych sprawach trzeba być cierpliwym bo to długo trwa i z niczyjej winy.
Ostatnio edytowany przez Wilandra (2013-11-15 16:52:00)
Offline
Jesli moja poprzednia wypowiedz Cie urazila to przepraszam. Moj komentarz byl z przymrozeniem oka (a raczej taki mial byc)choc mogl zostac odebrany inaczej i teraz dopiero zdaje sobie z Tego sprawe bo popatrzylam na wypowiedz pod innym konetm. Niestety slowo pisane ma inny przekaz niz mowione razem z odpwiednim tonem i gestykulacja i przymrozeniem oka. Poza tym tego tez nie napisalam a moglo byc opacznie zrozumiane to nie tyczylo sie Ciebie i Twojego sklepu a czlowieka zza Oceaniu.takze jeszcze raz serdcznie cie przepraszam, myslam poprostu ze tamta osoba to olala z Tego wzgledu, iz ma inne wazniejsze sprawy na glowie. Oczywiscie rozumiem, ze wysylka tylu swiec to duza logistyka i zaangazowanie. Myslalam ze komus sie to poprostu nie bedzie oplacac daltego milczy. Jeszcze raz sorki za moje fopa.
Offline